-=Sparta=-

Opis forum

Ogłoszenie

REJESTRACJA Z GIER - Tylko nick

#1 2008-07-13 10:29:45

*Sulli*

Administrator

Zarejestrowany: 2008-07-13
Posty: 10
Punktów :   

Atakują mnie? Co robić ?!

Duzo ludzi dostaje po tylku twierdzac ze nie dalo sie nic zrobic, owszem czasami jest tak ze sie nie da uciec ale w wiekszosci przypadkow jest bardzo prosto zwiac.
Dla niektorych ten "poradnik" bedzie tak oczywisty ze az smieszny, ale mam nadzieje ze dla niektorych bedzie dobra lekcja.

Wiec zaczynamy:
1. Spodziewasz sie ataku a nie mozesz siedziec na kompie po nocach, czy nawet w dzien podczas pracy? czemu nie zrobic FSa?
- robimy sobie awanturnika (najwolniejsza jednostka) wysylamy gdzies daleko armie (tak daleko jak to tylko mozliwe) i mozemy miec spokoj az na 6 godzin!!!
-jesli mamy malo kasy to mozemy wyslac gdzies blizej armie,powiedzmy ze w 1 strone bedzie szedl atak 1,5 h to nastawiamy budzik za 3h, wstajemy i robimy to samo co wczesniej i tak nie zarywajac nocki (wstajac tylko raz na 2 min) zachowujemy swoja armie

2. Ktos robi przechwyt na nas i mamy kilka sekund na ucieczke? Hahaha przeciez to WIECZNOSC!
- otwieramy dwie karty jedna "misje" (budynek w ktorym ma nastapic przechwyt), druga "widok ogolny" aby widziec ile zostalo do powrotu naszego woja
- musimy miec przynajmniej 1 SZ na tej budzie (jesli chcemy ratowac inne jednostki to z kazdego typu conajmniej jedna) i troche dolarow zeby wystarczylo na wyslanie woja, no i jak juz mamy to wpisujemy ilosc jednostek tyle ile chcemy uratowac ( to nic ze mamy aktualnie tylko po 1 a chcemy uciec 7000 ) nastepnie wpisujemy jakies koordy i misje powiedzmy tarnsportuj surowce (w sumie to bez znaczenia jaka misja).
- jak juz mamy wpisane wszystko to przechodzimy na ta druga karte i ciagle odswiezamy zeby widziec ile do powrotu naszej armi, jak juz zostanie kilka sekund a nastepnie zniknie to szybko przelaczamy na karte pierwsza i wciskamy "rozpocznij misje"

3. Atakujemy kogos lecz nie mamy pewnosci czy nie zrobi zasadzki. Pfff co to za problem sprawdzic?
I sposob - wiecej pracy, ale pewniejszy

- skanujemy 1 raz i widzimy ze latwo go sprzatnac bo ma rozrzucona armie, zapisujemy sobie gdzies wszystko zeby miec pozniej porownanie
- wysylamy atak
- musimy wyliczyc tak zeby przed dojsciem ataku (kilka minut, powiedzmy 5) doszla 2 tura szpiegow, oczywiscie na wszystkie budynki, porownujemy z 1 skanowaniem i jesli duzo sie pozmienialo to zawracamy armie, jesli nic sie nie zmienilo tzn ze atak sie uda, bo przeciez w ciagu 5 min nie zdazy przeslac armi na 1 budynek
w najgorszym wypadku dla nas przeciwnik UCIEKNIE
II sposob - dla leniwych, i juz nie taki pewny bo jesli trafimy na kumatego przeciwnika to moze nas zalatwic
- skanujemy 1 raz wszystko
- wysylamy atak
- liczymy tak zeby kilka sekund wczesniej przed dotarciem ataku dotarl tam szpieg, no i wysylamy go
- teraz robimy podobnie jak przy przechwycie, tylko tym razem otwieramy karte "widok ogolny" i "przeglad jednostek"
- odswiezamy tak az szpieg trafi do celu i zobaczymy RS musimy szybko otworzyc nowa wiadomosc i w mgnieniu oka ocenic czy sie cos zmienilo czy nie
- jesli NIE to spoko i czekamy jeszcze kilka sek na RW
- jesli jednak sie zmienilo to szybko przelaczamy na "przeglad jednostek" i zawracamy jednostki
***bardzo wazne jest to ile wczesniej przed atakiem dojdzie szpieg, jesli za duzo to mozemy sie nadziac bo wrog bedzie mogl schowac wojo na te kilka sekund, jesli za malo to nie zdazymy zawrocic ataku gdyby sie cos zmienilo
dlatego osoboscie polecam sposob I

4.Farmienie
Wiele osob wysyla mase atakow ktore tak naprawde po podliczeniu wszystkiego sie nie oplacily. Nie liczy sie tylko ile surki wyniesiemy ale takze ile dolarow wydamy na wyslanie wojska oraz ewentualne straty. Jesli kurierzy przyniosa 120k dolarow a stracimy 2 SZ to farmienie sie nie udalo, poniewaz 100k dolcow strat (nie liczac amo i broni) + wyslanie wojska = wychodzimy na zero lub nawet na minus.
Zeby zapobiec takiemu "farmieniu" mozemy wysylac armie jaka faktycznie jest potrzebna. Wszystko podaje na swoim przykladzie


Seryjny zabójca
Podstawowy Aktualny
Wartość ataku 1.000 40.898
Indeks obrony 1.200 49.078


- najpierw liczymy sile naszego SZ :
wartos ataku * %SW + indeks obrony = MOC SZ
40.898 * 93% + 49.078 = 87113 (to co wyjdzie po przecinku nie bierzemy pod uwage)
- teraz bierzemy skana z budynku ktory chcemy atakowac
indeks obrony + wartosc ataku * 11 / MOC SZ = ilosc SZ jaka musimy wyslac

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokemongold.pun.pl www.amangarij.pun.pl www.znalliance.pun.pl www.polskipopserver.pun.pl www.naukaidzieprecz.pun.pl